Groeischeuten ...

Steeds zoonlief de voorbije dagen dichtbij mij kwam staan, viel me op dat hij precies weer wat gegroeid was. Ik haalde het meetlint vanmorgen dus eens boven en jawel, hij heeft intussen de 1,4m gehaald. Dat is zomaar eventjes 5 cm erbij sinds het begin van de zomervakantie! Geen wonder dat broeken, truien en jassen plots heel wat krapper zitten ... Zijn enorme eetlust zal daar ongetwijfeld niet vreemd aan zijn.

Niet dat dochterlief onder moet doen. Zij klaagt regelmatig over pijnlijke knieën. Ik weet uit ervaring dat dat veelal te wijten is aan een groeispurt. Ik besloot ook haar dus nog eens te meten en zij blijkt zomaar eventjes 1,12m gehaald te hebben. In mei werd ze gemeten op het CLB en mat toen 105 cm ...

Het ziet er dus naar uit dat ik grote kinderen heb. En dat terwijl ik zelf maar een onderdeurtje ben. Leve de genen van manlief dus!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...