Huidupdate ...

Gisteravond vertelde ik mijn schoonzus heel enthousiast dat de huidinfectie van zoonlief blijkbaar onder controle is want een week na het stoppen met antibioticakuur nummer drie heb ik nog geen nieuwe wondjes opgemerkt. Maar mijn liefste zorgde prompt dat ik een toontje lager zong want had 's morgens misschien toch terug iets gezien ... Bij nazicht voor het slapengaan zag ik 'het' ook.

Hopelijk blijkt het toch nog een gewoon bobbeltje te zijn en verdwijnt het dus weer spontaan zonder meer. Laten we dus niet meteen panikeren. Maar voorlopig durf ik dus nog niet te zeggen hoe het zit met zoonlief.

Vraag aan alle huidoneffenheden: kan u misschien iets duidelijker tonen wat u precies bent zodat ik meteen weet hoeveel zorgen ik me moet maken? En als u een broeiende streptokok of stafylokok bent: ik vervloek u!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...