Een weekend uit de 1 000 ...

Soms zijn er zo van die weekends ...

Zaterdag togen mijn liefste en ik naar een stukje hemel op aarde voor een verlate verjaardagsbrunch. Op welnessgebied ontbrak er alvast niets: zwembad, jacuzzi, hamman, sauna en infrarood. Op gebied van eten nog minder: koffiekoeken, broodjes, allerlei beleg, slaatjes, zalm, yoghurt, koffie, fruitsap, champagne ... De drie uren leken ons eerst een zee van tijd maar uiteindelijk had het zelfs nog wat langer mogen duren. Een verwenadresje om te onthouden dus.

Zondag stonden zoon- en dochterlief centraal. Zo had ik hen ingeschreven voor een proefles kinderyoga op de geitenboerderij. Het viel heel goed in de smaak bij allebei en ook dochterlief deed naar verluidt flink mee. Ze zijn nu ingeschreven voor een reeks van drie lessen. In juli is er zelfs een hele dag kinderyoga dus als ze zo enthousiast blijven, worden ze nog echte yogi’s ...

Na de middag mocht dochterlief dan een tukje doen met mij in het grote bed en daarna zette ik zoonlief op zijn fiets zodat hij me kon vergezellen op mijn looptochtje. Enige nadeel is dat hij geen minuut zwijgt en constant antwoorden verwacht van mij. Maar ik ben niet zo goed in lopen en praten tegelijk dus het was meteen ook een goede oefening in ademhaling ... :-)

Maar het was dus een heel fijn weekend. Dat er zo nog veel mogen volgen!

Reacties

Richelle zei…
Zelf ben ik echt dol op saunacomplexen en ging ik 3 keer in de maand. Nu heb ik thuis een jacuzzi en een sauna staan. Nu kan ik zo vaak genieten als ik zelf wil. Echt een aanrader!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...