11 mei

Vandaag was meteen ook dag 11 van mijn fruitkuur want jawel, ik hou vol! De consumptie van appelen, bananen, meloenen, kiwi en aardbeien is ten huize Bollewerkje pijlsnel de hoogte in gegaan. Na een week - waarbij ook de knabbeltjes 's avonds werden afgezworen - hoopte ik dan ook op een leuke ontmoeting met de weegschaal maar viel dat tegen: meer dan een halve kilo erbij ... :-(

Gisteravond heb ik nog eens de hand in een zak chips gestoken (argh, waarom maken ze dat toch zo lekker?) dus vanmorgen met de dood in het hart op de weegschaal gaan staan: goeie kilo eraf ...

Moraal van het verhaal: een chipsdieet past beter bij mij dan een fruitdieet. Ofwel deugt mijn weegschaal gewoon voor geen meter!

En zelfs nog een kleine overwinning op mezelf, deze keer op mijn luie ik: les 11 van de start-to-run-van-5-tot-10-kilometer afgemaald. Deze les was goed voor 45 minuten lopen langs asfalt- en zandpaden. Deed echt deugd en heb veel mooie plekjes gezien waar ik met veel liefde zoon- en dochterlief zou willen planten voor een paar fleurige lentefoto’s. Hopelijk blijven de klaprozen, de boterbloemetjes en het heidekruid nog even bloeien totdat er een streepje zon is want dat levert toch mooiere foto’s op ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni