Kinderyoga - het einde ...

Gisteren was het de laatste sessie kinderyoga voor zoonlief.
Of hij het leuk vond?

Telkens hij de voorbije weken de keuze kreeg tussen een verjaardagsfeestje bij een vriendje of kinderyoga, koos hij resoluut voor het laatste. Als compliment voor de lesgever kan dat tellen ...

Speciaal voor de laatste les mocht ik ook deelnemen. Zoonlief bruiste alvast van enthousiasme en kon met moeite wachten om me alle aangeleerde yogahoudingen – 52! – te tonen. Aan flitssnelheid zag ik de zeester, gorilla, kameel, luiaard, paard, worm ... passeren. En mocht ik op mijn beurt eens proberen (en ontdekken hoe star en stram ik geworden ben in vergelijking met dat jonge lenige geweld).

We konden de afsluitende meditatieoefening dan ook allebei goed gebruiken om na al dat harde werk lekker te ontspannen ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...