Dringend gezocht! - bis

Gisteren zag het er even naar uit dat ik mijn zoektocht naar een slaapplaats zou moeten uitbreiden met dochterlief. Zij oordeelde vorige nacht om 2.30u dat ze genoeg geslapen had. Het heeft toch wel een tweetal uren geduurd voordat we haar ervan konden overtuigen dat het toch werkelijk nog nacht was en ze beter nog een tukje deed ...

Gisteravond heb ik hen allebei met de nodige dreigementen in bed gestopt en oef, ze sliepen allebei door. Zelf werd ik wel wakker om 3u, 4u en 5u. Half verwachtend dat ik even later blote voetjes over de vloer zou horen trippelen en een warrig hoofdje om de hoek zou komen piepen. Maar neen, ze sliepen en bleven slapen ...

Nu weer zelf leren doorslapen ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...