Metamorfose voor beginners ...

Ik ben niet enkel weer aan het lopen - twee keer in één week tijd maar liefst -, ook het lijnen lijkt terug wat beter te lukken. Mijn liefste is alleszins zwaar onder de indruk dat ik ’s avonds niet meer zwicht voor zoete verleidingen. Voor zolang het duurt want echt uitblinken in karakter doe ik niet op dat vlak.

En met het nakende communiefeest van zoonlief heb ik nog grootsere plannen: vrijdag een drastische kapbeurt en zondag een professionele maquillage. Kwestie dat zoonlief niet in affronten valt met zijn moeder.

Misschien moet ik eens denken aan een foto voor en na om hier te posten – alhoewel, dan jaag ik mijn schaarse bezoekers misschien helemaal weg! :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...