Moeder-zoon-binding

Aangezien multitasken een levensnoodzakelijke kunst is voor elke moeder combineer ik mijn conditietraining sinds kort met een uitputtingsslag voor zoonlief. Dat kind lijkt wel een bruistablet, zoals hij spettert en borrelt van de energie. Ik zet hem nu op de fiets zodat hij mee op pad kan als ik mijn obligate kilometers vermaal onder de loopschoenen. Dat loopt trouwens heel goed, al moest ik mijn ademhaling soms wel eens verstoren door zoonlief dringend aan te manen meer aan de kant van de rijweg te fietsen. Aangezien hij er rotsvast van overtuigd is het centrum van de wereld te zijn, fietst hij nu eenmaal steeds midden op straat ...

Maar zo hebben we al bij al toch een nieuw leuk moeder-zoon-moment gevonden met als resultaat: mama fit, zoonlief moe (voor heel even dan toch).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...