Sportieve mannen ...

De lotgevallen van mijn liefste zijn stof voor ergere verhalen. Zo vertelt de thuisverpleegster over haar man die net een jaar geleden tijdens een mountainbikeritje knal op zijn hoofd is gevallen en daarbij een paar nekwervels brak. Gelukkig was het ruggemerg zelf 'enkel' gekwetst zodat hij slechts een kleine maand verlamd is geweest en nu zelfs terug kan stappen. Maar ook nu revalideert hij nog volop en heeft hij nog weinig kracht.

De voetbalkornuiten vallen intussen ook stuk voor stuk in puin. Zo kreeg onze buurvrouw telefoon dat haar man een epilepsieaanval had op het voetbalveld. In diezelfde match brak een andere voetballer zijn pols. En ook de vorige matchen zijn niet blessurevrij verlopen met spierscheuren, verstuikingen enz. Benieuwd of ze het einde van het seizoen halen met nog voldoende man op het veld ... Anders moeten ze zich maar omvormen tot vrouwenploeg, há!

Na al die sportverhalen beperk ik me zelf maar tot een looptochtje van tijd tot tijd. Van zware kwetsuren mag ik gelukkig niet klagen en ik vermoed dat ik ook weinig risico loop, tenzij ik overhoop word gereden door een wielerterrorist of geëlektrokuteerd word door mijn mp3-speler ...

Reacties

Martha zei…
gewoon lekker blijven doorlopen hoor ;-) Ik ben vandaag gestart met hardlopen, geweldig!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni