Onder het mes ...

Mijn arme liefste heeft zopas het knieverdict gehoord: op 12 april moet hij onder het mes. Een dag later en een stel nieuwe kruisbanden rijker, zou hij dan weer huiswaarts keren. Om dan drie weken geen auto te rijden en drie maanden thuis te zitten. Ik vermoed dat een zekere werkgever niet zo blij zal zijn ...

Ook mijn liefste staat niet echt te springen want thuis zijn, is alleen leuk als je volledig gezond bent van lijf en leden. Ik zal dus moeten zorgen voor enig entertainment ... Al zal ik zelf vast de handen vol hebben met een immobiel lief en twee energieke pagadders. Ik heb het gevoel dat het een memorabel voorjaar zal worden!

Meelevende zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
och erm, maar het heeft toch ook wel iets gezelligs zo'n lief in huis ;-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...