State of happiness ...

Aangezien ons bendeweekend zo'n goede herinnering heeft nagelaten, heb ik me laten verleiden om er binnenkort nog een weekendje op uit te trekken met ons Bollewerkje. Op vrijdag 19 juni gaan we naar de 'state of happiness' in Erperheide voor een lang weekendje waterpret ... Tenminste dat hoop ik maar want zoonlief heeft een uitgesproken haat/liefde-relatie met water en verder (of dieper?) dan een badkuip reikt de ervaringswereld van dochterlief nog niet.

Ik heb er alvast zin in ! Het is weliswaar 25 jaar geleden dat ik nog eens een voet in een centerparc heb gezet dus ook voor mij valt er vast veel te ontdekken ... Misschien toch een babysit meenemen zodat ik ook eens voorbij de grenzen van het ploeterbadje kan kijken ? :-)

Reacties

Martha zei…
lekker genieten met het hele gezin. Ik wens jukllie alvast heel veel plezier!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...