Draagdoeken en consoorten

Dochterlief raakt stilaan de tricot slen draagdoek ontgroeid, tot mijn grote spijt trouwens want ik heb genoten van elke seconde met haar zo dicht bij mij. Ze houdt er nog altijd van maar het inwikkelen verloopt iets minder vlot - vooral de beentjes willen niet altijd mee. Nu ze wat ouder wordt, slaapt ze ook veel minder en wil ze dus graag meer van de wereld zien. De draagdoek is bij deze dus verkocht ...

Een collega had een tip en de bestelling is al geplaatst. Ik hoop dus binnen afzienbare tijd de trotse bezitster te zijn van een beco butterfly ... Hopelijk vindt dochterlief deze nieuwe vervoerswijze even fijn als de draagdoek.
Ik heb trouwens ook nog een ringsling (zie foto hiernaast) maar die is vooral geschikt voor korte periodes en is niet meteen een favoriete voor dochterlief. De stof is wat ruwer en het werken met die ringen wil me niet te best lukken om aan te spannen en weer losser te maken. Waarschijnlijk moet ik gewoon wat meer oefenen maar een ram(p) zijnde is geduld niet meteen mijn sterkste kant ...
Draagbare zwaai,
Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Je zal geen spijt hebben van de beco; t is een praktisch, veilig én hip ding!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni