Sollicitatieblues - bis

Grrr. Ik had gedacht dat ik nu toch al officieel nieuws zou hebben na mijn sollicitatiegesprek van vorige week. Nog altijd niets gehoord dus : geen e-mail, geen telefoon, geen brief. Begin deze week mijn stoute schoenen aangetrokken en zelf gebeld naar het selectiekantoor maar daar wisten ze van niets en volgens hen zou de verdere communicatie gebeuren door de werkgever zelf. Dat ik nog niets gehoord had, was trouwens niet noodzakelijk slecht nieuws.

OK, ze hadden wel gezegd dat ze 'in de loop van de week' iets zouden laten weten dus dat kan altijd nog maar de kans op positief nieuws is stilaan toch zowat nihil. Ik begrijp niet goed waarom het zo lang duurt om iets te laten weten want ze zouden eind vorige week hun beslissing nemen. Sommige vrienden zeggen dat ik nog wat geduld moet hebben 'want het zijn nu eenmaal ambtenaren' maar ik vind het toch jammer dat ze mensen zo lang in het ongewisse laten. Maar waarschijnlijk ligt mijn afwijzingsbrief ergens tussen een stapel niet-prioritaire post ... Dan voel je je zeker waardeloos gedumpt afval. Dat je zelfs geen telefoontje en een woordje uitleg waard bent. Snif ...

Tja, ik ben nu eenmaal een ram(p), ongeduld is mijn natuur!

Reacties

Anoniem zei…
Hatelijk zo moeten wachten!!
Martha zei…
kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nog zitten te dubben. wacht nou maar gewoon af ;-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...