Fasten your seatbelts ...

De kogel is door de kerk. De teerling is geworpen. De knoop is doorgehakt.

Zoals het deze besluiteloze ram betaamt, heb ik er de nodige tijd voor nodig gehad maar gisteren hebben we dan toch onze reis geboekt. Zondag 2 november vertrekken we voor een weekje naar Sharm-el-Sheikh (Egypte) ...
Een hotel met alles erop en eraan, als we de brochure mogen geloven tenminste.
De hardnekkige snotneuzen en hoestbuien van de kroost hebben uiteindelijk de doorslag gegeven.
Nu kan ik me beginnen nerveus maken over de reis. Ik hou vooral mijn hart vast voor de gevoelige oortjes van zoonlief want die heeft een zeldzaam talent voor oorontstekingen. We hebben wijselijk dan maar een annulatie- en repatriëringsverzekering afgesloten ...
Zoonlief heeft er alvast zin in want vraagt al de hele tijd wanneer we nu eindelijk gaan vliegen. Hopelijk blijft zijn enthousiasme even groot als hij zo'n groot 'vliegmachien' in levende lijve voor zich ziet want hij heeft nogal een klein hartje. Zo is hij gek op zware moto's en grote vrachtwagens maar als de eigenaars hem meevragen voor een ritje, zegt hij steevast dat hij nog te klein en die dingen veel te groot zijn. En dan heeft hij nog geen jumbo gezien ... :-)
Als iemand tips heeft voor het vliegen met babies en jonge kinderen, graag !
Vliegende zwaai,
Linneke

Reacties

Martha zei…
heerlijk dat jullie er even uitvliegen naar de zon, welverdiend!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni