Weg met die buik ... !

Sinds kort ben ik met postnatale kine gestart. De nadruk ligt vooral op de buikspieren en dat zal ik geweten hebben. Maar het doet wel deugd. Normaal gezien mag ik ook terug beginnen lopen dus ook daarvoor zal ik mijn moed eens moeten samen rapen. Wel een goede, stevige sportbh aantrekken en best meteen na het geven van borstvoeding gaan lopen want anders zal mijn buitensporige cupmaat voor de nodige problemen - en ongewenste blikken - zorgen.

Benieuwd of de buikspieroefeningen en loopsessies komaf kunnen maken met mijn moederbuik. Ik hoop het echt want ik voel me toch nog iets te jong om met een uitgezakt lijf door het leven te gaan. Alle hens aan dek dus! :-)

Gespierde zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Goed zo, that's the spirit!
Zet 'm op en laat ze maar kijken, niets van aantrekken

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...