D Day - 1

Mijn nichtje heeft gisteren een flinke dochter op de wereld gezet: Nena! Proficiat, nichtje ...

En morgen is het de beurt aan Drempelkindje ... Ik verkeer in een vreemd nostalgische stemming, vooral wat betreft zoonlief. Ik besef goed dat zijn leventje morgen helemaal overhoop wordt gehaald en dat het nooit meer wordt zoals vandaag en gisteren. 3,5 jaar lang heeft hij kunnen rekenen op de exclusieve aandacht en liefde van ouders, grootouders enz. En plots komt een klein wezentje dat evenwicht verstoren en een deel van de koek opeisen.

En zelf voel ik een mix van ongeduld en angst zodat ik de tijd zowel sneller zou willen doen lopen als stopzetten.

Ik zal dus een tijdje afwezig zijn op deze blog maar don't worry: ik hoef vast niet te vrezen voor verveling. Jullie daarentegen ... :-)

Reacties

Anoniem zei…
Mijn collega denkt dat ik er ook niet van ga slapen...en ze zou best wel eens gelijk kunnen hebben ;-))
Liefste linneke, jullie hebben mij het allermooiste kado gegeven door mij te vragen om meter te worden van jullie kindje en ik zit te sterven van nieuwsgierigheid voor morgen. Denk aan jou ! (en ook aan STeven en branco natuurlijk

Dikke knuffel
Meter Sabine (alias de Dansschoen in een ver verleden)
Martha zei…
Hoi Linneke door mijn vakantie ben ik een beetje de datum kwijtgeraakt. Ik hoop dat alles goed met jullie is gegaan. Toi toi toi meid!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

Leren zwijgen ...

14 juni