Ontstressen ...

Het is een drukke week geweest en ik heb dus wat verdiend: een superdeluxe massage bij Adelante bijvoorbeeld. Heb ik maar liefst twee maanden op voorhand moeten boeken maar vooruitziend als ik ben, komt die dus werkelijk op het goeie moment ...

Mijn liefste mag uiteraard mee. Zoonlief verbannen we even naar zijn meter en nichtjes.

Hopelijk lukt de massage nog een beetje want op mijn buik liggen met een bijna 6-maanden-zwangere buik is niet meteen een aangename positie. Ik heb mijn nieuwste bijnaam dus (letterlijk) dik verdiend: Mega Linda ...

Megazwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Oei, hopelijk geniet je toch van die massage, ondanks de buik!
Martha zei…
Hebben ze nog geen massagetafel ontworpen met een holling? Gat in de markt wedden? :-)
Evengoed een heerlijke verwendag gewenst :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...