Bloemen ...

Volgens het ochtendradioprogramma wordt Valentijn volop gevierd bij de Vlamingen. Nochtans niet meteen een gewoonte waar mijn liefste en ik aan meewerken. Een lief kaartje wel, maar cadeautjes ... hoeft niet. We vinden het leuker elkaar onverwachts te verrassen. En we zijn gewoon simpelweg gelukkig met elkaar, daar hebben we geen Valentijnsgekte voor nodig.

Maar voor sommige mensen blijkt het dus wel belangrijk te zijn. Mannen zouden vooral elektrische toestellen krijgen. En wat geven de meeste mannen aan hun vrouw? Juist, een ruiker bloemen (meer dan 70%!)...


De meeste vrouwen zijn daar naar verluidt heel gelukkig mee want bloemen zijn mooi, ruiken heerlijk ... Zelf heb ik nog nooit bloemen gekregen van een geliefde en eerlijk gezegd ben ik daar blij om. Waarschijnlijk een morbide trekje van me maar ik hou helemaal niet van snijbloemen. Ik zie er al teveel hun naderende dood in. Ik vind bloemen heel mooi maar dan wel in de vrije natuur en niet getemd in een vaas. Bij deze is iedereen op de hoogte ... :-)


Bloemloze zwaai,


Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Goed, ik zal je nooit bloemen geven ;)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...