Vonken en vuur

Dinsdagavond ben ik naar 20 jaar Clouseau in het Sportpaleis gegaan, samen met de Dansschoen en haar treinmaatje. De reis ernaartoe was even spannend dankzij een uur file op de E17 maar aangezien we altijd tijdig vertrekken, kon dat de pret gelukkig niet bederven en waren we nog altijd mooi op tijd voor het concert.

En goed dat het was! Bijna drie uur show met leuke visuele elementen, vele hits en een paar muzikale experimenten - het ene al beter geslaagd dan het andere. De sfeer zat er alleszins in van minuut één met een wildenthousiast publiek.

En dat heb ik mogen meemaken dankzij mijn vooruitziend lief die in april al een kaartje heeft versierd voor me als verjaardagscadeau. Note to self: ik heb het allerbeste, allerliefste en megacoolste lief ter wereld! Alsof ik daar ooit aan zou twijfelen ... :-)

Muzikale zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Ieks, sorry hoor maar Clouseau??
Linneke zei…
Wacht maar tot januari, dan ga ik zelfs naar Natalia kijken! :-)
Martha zei…
Die is mij geheel onbekend ;-)
Anoniem zei…
Clouseau20 is SUPER, he!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...