Feestjes !

De eerste week vakantie zit er alweer bijna op. Het waren drukke dagen want zaterdag vierde zoonlief zijn derde jaargang en maandag stond het volgende eetfestijn op het programma met kerstavond.

Zoonlief was alvast zwaar in de wolken met zijn feestje. Veel gasten (fijn!), veel cadeautjes (heel erg bedankt!) en veel plezier (nagenieten!).

En nu zijn we nog aan het nagenieten en probeer ik de ravage wat bij te sturen ... :-) Helaas moet mijn liefste alweer gaan werken en zijn zoonlief en ik dus grotendeels aan elkaar overgeleverd. En dat is niet altijd evident - zo probeert hij deze vijf minuten mamablogtijd met alle mogelijke middelen te dwarsbomen en zal ik straks zwaar moeten betalen voor dit momentje dat hij niet centraal in mijn aandacht stond ... :-)

Jullie merken het wel wanneer ik nog eens de toestemming krijg om aan zijn ijzeren greep te ontsnappen!

Boetezwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
haha, wat een leuke foto en natuurlijk allemaal gefeliciteerd! Drie jaar, das nie niks :-)
Die taart ziet er vast niet meer zo mooi uit :-)
Anoniem zei…
Een dikke proficiat aan het feestvarken!!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...