Stress ...

De stressmeter op het werk heeft de voorbije weken constant in het dieprood gezeten. Echt gezond is dat vast niet voor lijf en leden maar anderzijds, never a dull moment ... :-)

Gelukkig begint het stressniveau nu ietwat te minderen. De folders en brochures zijn in een stroomversnelling geraakt, de eerste advertenties zijn klaar. Er is uiteraard nog een berg werk te verzetten op veel te weinig tijd en met absurd weinig mensen, maar de meest dringende klussen lijken toch vooruit te gaan. Nu moet ik alleen nog een drukker pogen sussen die al een tijdje mijn telefoon belaagt met diverse doemscenario's en een steeds dreigendere toon aanslaat ... Normaal gezien kunnen volgende week de eerste folders in druk gaan. Op een maand tijd mag hij dus een reuzeopdracht uitvoeren want de drukorder omvat 33 000 brochures, 63 500 folders en nog een paar gigantische mailings naar tienduizenden adressen. Over het bedrag dat daarmee gemoeid gaat, durf ik niet eens na te denken ...

Als mijn ploeg er effectief in slaagt om alles tijdig rond te krijgen, wil ik hen toch wel een kleine beloning geven voor het vele, harde werk. Ik zal al eens beginnen rondkijken en nadenken. Tips zijn altijd welkom ...

Speurende zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...