Looproutes

Gisteren nog eens een loopje gewaagd met mijn starttorun-maatje. Ging natuurlijk als een fluitje van een cent. Zou anders wel erg zijn als het nu al pijn deed. Vorige vrijdag ook nog eens op eigen houtje gaan lopen om het stof uit mijn botten te jagen. Een viertal kilometers, en het ging gelukkig nog. Maar gaan is natuurlijk niet genoeg, het moet nog heel wat beter...

Het is trouwens kermis in Berlare en daar liep ik mijn vroegere trainer tegen het lijf. Hij liet me weten dat ‘mijn’ groepje dat doorging voor de 10 km onlangs zelfs de 20 km heeft gelopen… Ik was natuurlijk zwaar onder de indruk. Dat zie ik mezelf nog lang niet doen. Dan zal ik toch eerst een paar overtollige pondjes overboord moeten zwieren. Maar dat is intussen al oud nieuws voor jullie dus ik zal het daar nog maar even niet over hebben.

Wel wil ik jullie nog even wijzen op een fantastische ‘tool’ voor ‘would be’ lopers. Via deze link kan je ondermeer je eigen looproutes uitstippelen en weet je meteen ook de afstand. Heel handig. Je gaat naar 'create and share running routes'. Je moet wel eerst een account aanmaken maar dat gaat supersnel. Je kan dan trouwens ook routes van andere lopers opvragen (als ze dit toestaan) voor bepaalde locaties. Voor Berlare stond er nog geen route. Maar nu wel. Haha! :-)

Gezwinde zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...