Snipperdagje

Vandaag een allerlaatste snipperdagje voor de start van Branco's schoolgang.

Eerst een spaarrekening gaan openen bij het Beroepskrediet (maar liefst 4% rente tot 1 januari 2009 gegarandeerd). Sorry, ex-bank, maar in geldzaken heeft men geen vrienden. :-) Als ik het rendement op mijn spaarcenten kan verdubbelen zonder kosten, zou ik gek zijn het niet te doen. Ze hebben al genoeg winst gemaakt met mijn centen en moesten maar niet zo inhalig zijn. Ném!

Daarna met zoonlief nog eens naar het zwembad getogen. Ik heb hem een leuke zwemband in de vorm van een vis gekocht en die viel zwaar in de smaak. Weinig volk in het zwembad dus het was genieten in het kwadraat. Veel geplonsd en geploeterd maar na een dik uurtje had hij er toch genoeg van en wou naar huis. En nu ligt hij in dromenland...

Straks komt Dansschoen spelen! Ze had al gesproken over boetseerklei enzomeer. We zullen ons dus kunnen vermaken. Na een half uur zit ik waarschijnlijk nog alleen te kleien met Dansschoen terwijl zoonlief alweer ander vermaak opzoekt... :-)

Middagse zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Een goed gevuld snipperdagje en een vrij weekend voor de boeg. Geniet maar lekker!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...