Feestelijk weekend


Mijn vakantie is alvast met veel feestgedruis ingezet. Zaterdag zijn vrienden D. en S. getrouwd in de meest romantische setting mogelijk: de Donkkapel... Hun huwelijksfeest was een gigantisch succes met veel lekker eten, nog meer drank, prima muziek en heeft dan ook tot in de vroege uurtjes geduurd.

En zondagmiddag mochten we alweer uitrukken voor een verfijnd banket want gisteren vierden mijn ouders hun veertigste huwelijksverjaardag (en niet hun vijftigste zoals ik eerst katergewijs durfde neerpennen, shame on me!). Ditmaal in den Notendijk in Dendermonde.

Kortom, van mijn wens om een paar (kilo)grammen te verliezen, is dit weekend alvast geen begin gemaakt. Maar ik heb wel tonnen plezier gemaakt en dat is uiteindelijk toch het allerbelangrijkste...

Feestelijke zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Ach wat heerlijk, lekker genieten hoor en je hebt ongetwijfeld de beentjes flink van de vloer gehad tot in de kleine uurtjes dus dat compenseert het weer! Wat leuk dat het bruidspaar met zeepbellen werd 'ingewijd'.
iris zei…
veertigste huwelijsverjaardag denk ik - anders zijn ze er wel heel vlolt vandoor gegaan
Linneke zei…
Argh, k zal die lapsus maar wijten aan een dekselse kater... :-)
t Is dat hen van ganser harte een even fijne en gezonde vijftigste, en zestigste, en... huwelijksverjaardag toewens he! :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...