Blogger-groupie

Ik begin me stilaan een echte blogger-groupie te voelen. Vrijdag nog maar eens een seminarie gevolgd, deze keer over corporate blogging. Veel do's en dont's maar kort samengevat komt het neer op het volgende : een medium met een potentieel groot bereik, een relatief lage kostprijs maar heel arbeidsintensief.

Een blog starten is één zaak en dan nog een makkie maar hem systematisch onderhouden en actualiseren is een werk van lange adem. Veel bloggers starten dan ook vol goede moed maar hun goede intenties stranden op middellange termijn wegens andere of meer urgente prioriteiten.

Ik zal dus maar beginnen met voor eigen deur te vegen en te zorgen dat hier regelmatig iets nieuws te rapen valt voor mijn schare trouwe lezers. Het nieuwtje van de dag is dat de bloggers zich in die mate beginnen te organiseren dat ze nu ook al awards beginnen uit te reiken : met name het evenement bwards 2006 van het voorbije weekend. Tot mijn verbijstering was ik niet eens uitgenodigd, laat staan genomineerd... Toch wel een schromelijke vergissing die volgend jaar hopelijk is hersteld. :-)

Stemmenhengelende zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Die foto roept herinneringen op.
Ronduit schandalig dat je niet werd genomineerd ! Ik zal volgend jaar je naam opgeven want je blog verdient enige erkenning.
Linneke zei…
Ah, eindelijk iemand met oog voor kwaliteit ! :-)
Merci, Binneke ! En als je Branco zijn rugje nog eens wilt komen inzepen, hij spreekt nog altijd liefdevol over zijn 'meisje'... :-)
Anoniem zei…
eh... nice style!
Anoniem zei…
[B]NZBsRus.com[/B]
Dont Bother With Crawling Downloads With NZB Files You Can Hastily Find HD Movies, Games, Music, Software and Download Them at Electric Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni