Te vlam en te pan...

14 februari

Het smartlapliedje Du van Peter Maffay is voor de tweede keer op rij verkozen als mooiste liefdeslied door De Standaard-lezers. Kortom, het is alweer Sint-Valentijn vandaag...

Normaal gezien ben ik allesbehalve een Valentijn-adept maar dit jaar wou ik mijn liefste toch nog eens verrassen. Ik kan de keren dan ook niet tellen op beide handen (én voeten) dat we de voorbije weken en maanden hebben verzucht wanneer we nog eens tijd voor ons tweetjes zouden hebben. Al ligt dat in de eerste plaats aan ondergetekende want ik heb het toch zo moeilijk om ons sprinkhaantje achter te laten.

Soit, dit keer van mijn hart een steen gemaakt en een superdeluxe verwenuitje geboekt voor twee. Hotel aan zee, coupe champagne bij aankomst, luxekamer, viergangendiner, ontbijtbuffet, twee uren privégebruik van sauna en stoom- of massagebad, fitnessruimte, zwembad... Jaja, het klinkt alvast veelbelovend. Of het ook meer doet dan veelbelovend klinken, laat ik jullie weten na het weekend...

Romantische zwaai,


Linneke



Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...