Continue to run...


16 februari

Mijn ego begint weer wat op te fleuren want jawel, ik heb ook woensdagavond braaf de loopschoenen en het fluovestje aangetrokken voor het vervolgverhaal van mijn loopavonturen. Ik zet dus door ! Al moet ik dringend een paar degelijke loopschoenen zien te versieren. Mijn reebokjes zijn tot op de draad versleten (drama !) en de nikies die ik me vorig jaar heb gekocht omdat ze zo mooi van kleur waren (black beauties), blijken waardeloos (au auw !). En comfortabele schoenen zijn echt wel een must om de ‘goesting’ levend te houden want nu lijk ik na 1.5 km meer een beoefenaar van de hinkstapsprong dan van de Kim Gevaerts-discipline...

Volgende week dus eerst werk maken van de jacht op deftige loopschoenen (vrijgevige sponsors steeds welkom !). En verder heb ik ontdekt dat er midden maart een clubje 'start to run'-ners start in Wichelen. Ze trainen drie avonden per week en na tien weken zou je zonder moeite 5 km moeten kunnen lopen. Dat zou toch al een fikse verbetering zijn want nu haal ik amper 1.5 km aan een stuk, hijg hijg... Drie avonden per week lijkt me wel wat veel van het goeie, ik heb ook nog een leven, maar twee zou toch moeten lukken. Als ik maar gemotiveerd blijf en niet herval tot een voornamelijk vegetatief bestaan !

Zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni