Antirimpelkuur ...

Mijn dagje vrij gisteren was tot de nok toe gevuld. Eerst werd ik grondig onder handen genomen bij Vé en Annelies en daarna mocht Sanké me een compleet nieuw kapsel aanmeten. De kleur wou ik behouden maar verder kregen ze carte blanche. En dat hoef je een kapper geen twee keer te zeggen. Die waren blij dat ze eindelijk eens mochten knippen en zich niet moesten beperken tot puntjes knippen. En het resultaat is best oké. Na 10 jaar heb ik weer een pony ... En waar al die antirimpelcrèmes niet in slagen, is nu plots wel gelukt: niemand ziet de rimpels op mijn voorhoofd nog!

Dan de kindjes gaan oppikken op school om samen te eten en in de namiddag mocht dochterlief bij mij blijven. Al was het vooral om samen boodschappen te doen dus van mijn plan om eens samen te spelen, kwam helaas niet veel in huis. En dan was het alweer tijd om zoonlief van school op te pikken, te koken en te helpen bij het huiswerk. Ik had dus nog wel een paar extra daagjes kunnen gebruiken ...

Reacties

lies zei…
Geen fotootje? Ben benieuwd naar je nieuwe looks! Hier ook metamorfose de laatste maanden: nauwelijlks nog jeans en af en toe geen zwart!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni