Hees ...

Zoonlief kwam een tweetal maanden geleden terug thuis van bosklassen en was naast vele enthousiaste verhalen ook een hese stem rijker. Veel aandacht besteedden we daar niet aan: hij zal wel veel gebabbeld en gelachen en geroepen ... hebben. Maar nu zijn we stilaan twee maanden later en de heesheid blijft. Verder heeft hij een droge kuch, vooral na een fysieke inspanning. Maar hij heeft geen keelpijn of andere kwaaltjes. Geen idee wat het zou kunnen zijn.

Ik hoop vooral dat het niets te maken heeft met zijn amandelen want toen hij klein was, zei de NKO-arts dat hij gezegend is met joekels van amandelen en dat die er waarschijnlijk ooit uit zouden moeten. Maar ik weet niet of heesheid ook maar iets te maken kan hebben met amandelen dus misschien maak ik me zorgen om niets. Morgenavond gaan we toch maar eens naar de huisdokter. Ik heb zoonlief al gemeld dat die hem ongetwijfeld een week absoluut spreekverbod zal opleggen. Dat wordt lachen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...