31 dagen fruit ...

Vandaag 1 juni. Dat betekent dat ik welgeteld één volle maand - 31 dagen! - lang mijn middagmaal heb vervangen door een fiks vers-fruit-met-yoghurtbord: de beruchte fruitkuur. (Neen snoodaards, geen FRIETkuur ...). Momenteel zijn er bergen vers fruit te vinden dus variatie is er genoeg. Om dan toch begraven te worden onder een ferme kwak yoghurt ... :-)

Balans na één maand: nauwelijks 1 kilo vermagerd dus voor de slanke lijn hoef ik het (helaas) niet te doen. De grote boosdoener is waarschijnlijk mijn warme avondmaaltijd, ook al bestaat die enkel uit aardappelen of rijst en veel groenten. :-(

Positief is dan weer dat mijn trek in avondsnacks gevoelig is gedaald en dat ik me toch wel wat energieker voel. Suiker heeft blijkbaar echt wel een impact op je energiepeil. Dus ik ben zinnens om het braaf nog een tijdje vol te houden ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...