Meidenavond ...

Het was weer veel te lang geleden maar dit weekend stond onze meidenavond nog eens op het programma. Het is helemaal niet zo evident om een gaatje in de agenda te vinden bij die singles ... Een mens moet blijkbaar kinderen krijgen om eindelijk wat rust in zijn of haar leven te krijgen! :-)

Maar voorbije zaterdag kon ik dus nog eens op pad in charmant vrouwelijk gezelschap voor een etentje in Komkommertijd met als toetje een optreden van Urbanus in het Capitool. Misschien geen intellectueel hoogstandje maar een beetje luchtig vermaak in het gezelschap van sublieme topdames, daar zeg ik toch geen neen tegen!

Het optreden zorgde voor een portie jeugdsentiment want het waren allemaal liedjes uit de oude doos en dan moet ik automatisch aan mijn kindertijd denken. Mijn vader was pakweg 20 jaar geleden een ware fan van Urbanus, Toon Hermans en consoorten. Ik heb mijn voorliefde voor stand up comedy (Brigitte Kaandorp, Els De Schepper, Youp van ’t Hek, Herman Finkers, Philippe Geubels enz.) en absurde series (Ab Fab, Blackadder ...) dus van geen vreemden ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni