Uit de kast ...

De kasten op de kamer van dochterlief hebben stilaan hun beste tijd gehad. Daarom besloot ik prijzen in te winnen voor een maatkast. Eerst naar een speciaalzaak waar ze een werkelijk prachtig ontwerp uitwerkten, maar het prijskaartje (6 000 euro) sloeg me net niet knock-out. Daarop nodigde ik een lokale schrijnwerker uit. Zijn ontwerp was veel meer basic maar bedroeg nog steeds 4 000 euro. Dat werd het dus ook niet.

Gisteren trokken we naar Ikea en daar was meer (betaalbare) inspiratie te vinden. Echt maatwerk is het uiteraard niet en het was even zoeken en puzzelen. De stuvareeks voor kinderen bleek me iets te wankel en te beperkt, de paxreeks bood meer mogelijkheden. Enige nadeel is dat we verschillende reeksen moeten combineren want ik wil niet enkel een gesloten kleerkast maar ook een open wandrek waar het kind haar prullaria en boeken in kwijt kan.

Na de nodige tijd ben ik er uitgeraakt. Het wordt een pax-garderobekast met glazen schuifdeuren en een expedit-rek in witte hoogglans.

Als we het nu nog tegen haar verjaardag thuis en in elkaar krijgen, ben ik een gelukkig mens!

Zij hopelijk ook ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...