Le nouveau 'moi' est arrivé ...

Even de balans opmaken een weekje na de collectieve make over. Ik kan trots verklaren dat ik me sindsdien bijna elke dag heb opgemaakt. Ik word niet aangestaard op trein en werk en er weerklinkt geen honende spotlach waar ik passeer, dus ik veronderstel dat het resultaat redelijk natuurlijk overkomt en ik er niet meteen als een overjaarse dichtgeplamuurde barbiepop bijloop.

De tijd die het me elke ochtend kost om wat schmink te smeren, valt ook goed mee. Ik denk dat ongeveer 10 minuten per dag ruimschoots volstaan, dus dat is zelfs voor een immer gehaaste ram nog aanvaardbaar.

Dochterlief vindt het trouwens schitterend dat al die vrouwenspullen de weg naar ons huis hebben gevonden en palmt de eerste attributen al in (waar is mijn blusher nu weer gebleven?). En nu ons bollewerkje sinds kort ook een potje nagellak rijk is, verkeert ze helemaal in hogere sferen.

Meter Bin - die sinds een week ook naarstig smeert, wrijft en penseelt - kwam zaterdag op bezoek en mocht meteen de vinger- én teennageltjes van het juffertje een knallend laagje te geven. Meter - metekind quality time zeg maar ...

Reacties

Meter Bin zei…
Meter Bin heeft er erg van genoten van de nagellaksessie in gezelschap van haar twee allerbeste vriendinnetjes !

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

Leren zwijgen ...

14 juni