The day after...

Zo, dat wordt dikke fun op tram 4 als mijn verjaardag ook maar enigszins indicatief is voor het komende jaar!

Ontbijt op bed met live kinderkoor
welness met uitgebreide gelaatsverzorging en Jordaanse hoofd-, schouders- en rugmassage
Veggie gastronomisch diner in het Gentse avalon met fijne vrienden
Tientallen sms'jes en facebookberichtjes

En dat allemaal dankzij een liefste uit de duizend en samenzweerderige hulp van ouders en vrienden! De snoodaards ...

Ik heb echt genoten! Wanneer mag ik terug? :-)

Reacties

Meter Bien zei…
Over 40 jaar, organiseren we dat met veel plezier en evenveel enthousiasme opnieuw hoor ! Vond het ook superleuk en gezellig...een perfecteren avond kon ik mij niet voorstellen

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...