#wijvenweek. Dag 1: operatie van dino naar diva ...

De eerste dag van de wijvenweek staat in het teken van de beauty queen. Dat zal dus een bijzonder kort postje worden want ik associeer mezelf absoluut niet met een diva. En dat is geen valse bescheidenheid - helaas ...

Daarenboven word ik steeds meer geconfronteerd met rimpels en grijze haren. Dat vraagt dus om een heus strijdplan. Kwestie dat er geen verhalen beginnen te circuleren dat er toch nog dino’s bestaan.

Het is een make-up workshop geworden bij mijn plaatselijk schoonheidsinstituut en zelfs de datum staat al vast: 21 april. Om het helemaal leuk te maken heb ik een stel vriendinnen uitgenodigd om mee te doen.

Ik zal vast het kneusje van de groep zijn met mijn absolute gebrek aan kennis of ervaring met make-up, maar who cares ... We zullen eens flink kunnen lachen en nadien zal ik misschien in staat zijn om een lippenstift van een ogenpotlood te onderscheiden. Enkel voordelen dus! Misschien zorg ik zelfs voor een paar voor-en-na foto's. Let wel: misschien ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...