2012

Met Nieuwjaar zijn de ‘goede voornemens’-lijstjes alom tegenwoordig. En wie ben ik om daar tegenin te gaan? Bij deze dus mijn streefdoelen voor 2012:
  • Een succesvolle verdere uitrol van mijn 100-dagen-plan.
  • Een rimpelloze overstap op tram 4.
  • 500 km lopen (niet in één keer weliswaar).
  • Me ontpoppen tot iPad-routinee.
  • 52 recepten uit mijn stapel kookboeken uit potten en pannen toveren (gebakken rijst!).
  • En desondanks toch 10 kilo lichter ... :-)

 Wat het 100-dagen-plan betreft, hierbij de leuzen van de voorbije dagen:

  •  Hakuna Matata (geen zorgen, wees gelukkig)
  • Je bepaalt zelf hoe je iets ervaart.
  • Wat je niet erkent, kan je ook niet veranderen.
  • Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn levensweg en mijn geluk.
  • Acceptatie

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...