Hoera! Of toch niet ...

Belastingsbrief viel deze week in de bus en hoera: ik mag me verheugen op een leuke teruggave! Altijd fijn om te horen ...

Maar helaas - voordat jullie mijn deur platlopen met vragen voor gulle giften en milde sponsoring - mijn vreugde was van bijzonder korte duur. Want tegelijk passeerde mijn auto de keuring voor zijn jaarlijks rapport en kwam met een paar flinke 'buizen' naar huis: achterbanden, remschijven, ophanging vooraan en uitlaat. Zoals ik mijn favoriete garagist meldde: "Kortom, het enige dat nog goed is, zijn de carrosserie en zijn stuur?" :-)

Ik weet dus meteen waar mijn belastingscentjes naartoe zullen gaan.

Gulle giften en milde sponsoring zijn steeds welkom!

Reacties

Eva zei…
hoho de bemande vrouw gaat social! ik zie dat je zelfs aan 't twitteren bent geslagen! Hip!
Linneke zei…
Bwah, tot dusver lijkt twitteren me nogal tijdsintensief dus ik heb een beetje afgehaakt ...
Een zoveelste teken van ouderdom zeker?

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...