Dringend gezocht!

Wat: slaapplaats voor zoonlief.
Duur: tot hij doorslaapt.
Reden: urenlang nachtelijk dwaalspoor met een onuitputtelijk palet aan verklaringen: even plassen, even drinken, ik hoor iets, bestaan spoken, is het nog nacht … En uiteraard niets in stilte want meneer wil getuigen.

Hij was vanmorgen op zijn beurt getuige van een buitensporig slechtgezinde mama bij wie de stoom zowat uit de oren kwam.

Helaas bestaan er geen kinderhotels waar ik hem even kan parkeren. Een internaat vind ik nogal drastisch ineens. Hij mag onzelieveheer dus op zijn blote knietjes danken dat ik zo’n woessie ben die niet te hard wil schudden aan zijn veilige nestje want ik word soms zowat gek van die gebroken nachten ...

Reacties

Eva zei…
aaah de gruwel! bij ons is het nu even doorbijten (felix slaapt nu ook 's nachts pamperloos maar moet wel nog opstaan om te plassen) - maar hopelijk is dat voor zijn 6de toch voorbij! :-) sterkte!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...