Acht jaar ...

Vanavond vieren we een beetje feest in ons Bollewerkje want mijn liefste en ik houden intussen al acht jaar stand bij mekaar … Jawel, wie had dat ooit gedacht!

De passie spat misschien niet meer zo van ons af en de vlindertjes fladderen niet meer zo hard als in het begin - maar ik ben nog altijd heel erg blij met hem. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen, op hem kan bouwen. Ik deel een leven, een huis en een stel kindjes met een no nonsense man met gouden hart en oprecht karakter. Geen woorden wikken of wegen, geen krampachtige toestanden om de lieve vrede te bewaren. We kunnen en mogen onszelf zijn zonder daarop te worden afgerekend. Niet elke dag start of eindigt met toeters en bellen, maar een kabbelend riviertje is nu eenmaal iets stabieler en rustgevender dan een wildwaterval. Hopelijk blijft ons bootje dus nog lang dobberen ...

Ik zeg het hem niet genoeg en toon het hem veel te weinig maar een betere partner bestaat er niet voor mij. Op naar nog eens 8 x 8?

Reacties

Anoniem zei…
Dikke proficiat ! Veel plezier vandaag en geniet maar eens extra van elkaar

Kus
Sabine
Anoniem zei…
Ook van mij dikke proficiat, het geeft mij tevens eens de gelegenheid om u allen te bedanken omdat jullie een grote steun zijn voor mij.

Groetjes,en dikke knuffel
Geert

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...