Het zomert ...

In onze hoofden dan toch want om de lange winter iets draaglijker te maken, smeden we volop zomerse vakantieplannen. Zo hebben we zopas onze gezinsvakantie geboekt: 8 dagen Turkije (Kusadasi) met het voltallige Bollewerkje, versterkt met tante Gina en neefje Nick.

Dat wordt ongetwijfeld dikke pret voor de jongens. Zoonlief is alvast op het hart gedrukt dat hij na zijn (derde!) zwemreeks toch werkelijk eens moet kunnen zwemmen, want ik wil hem ginder met een gerust hart het water zien induiken ...

En om de zomer nog iets te verlengen, zal ik in het najaar met Meter Dansschoen en dochterlief een ander tripje maken. Waarheen weten we nog niet. Zolang het maar warm is en we uitstapjes kunnen maken, ben ik al dik tevreden.

Ik kijk er echt al naar uit. De voorbije twee zomers bleven we gewoon thuis maar dan ben je er nooit eens uit - boodschappen, koken, de was en de plas, poetsen ... Zelfs na vier weken vakantie had ik niet het gevoel echt vakantie gehad te hebben. Dat moest dit jaar dus anders. En hoe!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...