Slapen in Aruba ...

Eind juli kochten mijn liefste en ik een nieuwe slaapkamer Aruba. We moesten een tweetal maanden geduld hebben - maar dat hadden we. We hadden dan ook iets moois om naar uit te kijken ...

Eind september werd de levering met een maand uitgesteld. Geen probleem, we zijn flexibel en begrijpend, mijn liefste en ik ...

Eind oktober werd de slaapkamer geleverd en toog mijn liefste aan het werk. Een halve dag en een halve kleerkast later, gooide hij de handdoek in de ring. Handleiding bleek zo miserabel dat enkel een plaatsbezoek aan de winkel nog redding kon brengen. Een uur en 60 kilometer later bleek mijn liefste toch goed bezig en kon de kleerkast verder worden afgewerkt. Totdat een paar ontbrekende stukken roet in het eten kwamen gooien dus toen begon hij maar aan het bed. Maar daarvan waren vijzen en schroeven zelfs helemaal nergens te bekennen ...

Mijn liefste mocht dus opnieuw naar de winkel om zijn verhaal te doen. De onderdelen moesten worden besteld. Dat werd dus een paar nachten op de vloer slapen, gelukkig hadden we wel nog een matras ... Die paar nachten werden uiteindelijk bijna drie weken. In tussentijd bleef de winkel oostindisch doof voor onze kritiek. Verkocht is verkocht, nietwaar.

Gisteren kon mijn liefste eindelijk de ontbrekende stukken ophalen en weer aan de slag. Maar ook nu blijken nog een paar stukken te ontbreken. Dus mag mijn liefste vanavond voor de VIJFDE keer naar ginder rijden om over x dagen of weken voor de ZESDE keer te rijden om de hopelijk laatste ontbrekende stukken op te pikken. Als we vragen welke compensatie we krijgen voor al die kilometers, het tijdverlies en de nachten op de grond slapen met pijnlijke ruggen tot gevolg, krijgen we net geen hoongelach te horen.

Kortom, daar kopen we nooit meer iets!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni