De saga van de pendelaar ...

Ik denk er ernstig over na om een aparte blog te starten over mijn NMBS-perikelen want ik vermoed dat jullie weinig boodschap hebben aan mijn veelvuldige klaagzangen. Maar de week startte toch weer ongemeen goed ...

Trein van 8.51 uur kwam er vanmorgen niet door wegens 'defect aan de locomotief'. Met de auto naar Dendermonde rijden, was geen optie want het was marktdag en het drukke verkeer zou er sowieso voor zorgen dat ik mijn aansluiting mis. Ik besloot dan maar te wachten op de eerstvolgende trein van 9.51 uur. Maar wat raden jullie? Ook deze kwam niet, wegens 'defect aan de locomotief' ... Dan toch maar met de auto naar Dendermonde maar door het drukke verkeer etc. de aansluiting gemist zodat ik ginder pas de (stop)trein van 10.35 uur kon nemen en dus net voor 11.30 uur op mijn werk aankwam ...

Beste lezertjes: dat betekent dat ik van 8.30 uur tot 11.30 uur nodig had om de afstand Berlare-Brussel te overbruggen. Dat is toch werkelijk een record lijkt me zo, en dus toch nog maar eens een blogberichtje waard. Wie doet beter?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...