Shop a holic

Onlangs heb ik mijn garderobe na heel lange tijd eens flink aangevuld. Vraag me niets over de prijs want dat is een geheim dat ik meeneem in mijn graf ... :-)

Het begon toen ik botste op een spreekwoordelijke 'little black dress' - zo eentje dat elke vrouw wel in haar kast zou moeten hebben maar ik nooit eerder had gevonden. Maar Melvin slaagde erin mijn vrouwelijke rondingen op een niet-ordinaire manier te verpakken dus ik ging overstag. Mijn liefste was minder overtuigd - hij is niet zo'n jurkjesman - en ik weerstond aanvankelijk de verleiding.

Toch kon ik het jurkje maar niet uit mijn hoofd zetten en besloot dus toch terug naar de winkel te gaan. En toen belandde ik in een heuse koopmodus. Ziehier de buit!

Jurkje Melvin (maar dan in het zwart)
Jurkje Melvin (in zelfde stof als het rokje)
Jurkje Kaliko
Truitje Kaliko

Voilà, nu kan ik weer 15 jaar verder!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni