Ja hoor, we leven nog...

De voorbije maand was het Bollewerk met vakantie en op één of andere manier kwam het bloggen er niet van ... Niet dat we zoveel spannende avonturen hebben beleefd want het weer wilde niet echt mee. Geen tropische dagen aan één of andere waterplas dus maar pogingen om het kindergrut bezig te houden in wisselvallige weerstoestanden.

Als het weer het toeliet, gingen we naar de Nieuwdonk of oma's zwembad-in-de-tuin. Ook stonden er een paar feestjes op het programma (tuinfeest, barbecue, verjaardagsfeest, Waterfeesten, Lokerse Feesten). En verder hadden we fijne tijden in Plopsaland en Bellewaerde. Positief aan het kwakkelweer is dat blijkbaar weinigen het aandurfden om een pretpark te bezoeken zodat er nauwelijks wachtrijen waren. En zo konden we maximaal genieten van onze bezoekjes. En verder togen we naar binnenzwembad, bowlingzaal, binnenspeeltuin enz. om de kroost te vermaken tijdens de zwaarbewolkte en regenachtige dagen.

Toch vond ik het moeilijk om in vakantiemodus te komen. Inwendig bleef ik gejaagd en gespannen. En toen kreeg ik ook nog een zware kou te vatten zodat ik na meer dan twee weken nog loop te hoesten, te niezen en te snuiten. Niet echt bevorderlijk voor een vakantiestemming dus. Zodat ik nu weer met een gigantisch schuldgevoel kamp omdat ik niet de ontspannen mama-met-vakantie was die ik zo graag wilde zijn.

Volgend jaar gaat bibi dus op reis naar de zon, zeker weten!

Reacties

lies zei…
ha, je bent terug! hopelijk toch helemaal ontspannen terug gestart? tot zo!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...