In het spot-licht ...

Miss Piggy,

Misschien komt jouw definitie van vermaak grotendeels overeen met het uitlachen en beschimpen van mensen, zelfs op een trouwfeest. Maar die mening delen we alvast niet. Ik heb inderdaad een heel eigen dansstijl en die is misschien niet zo conventioneel maar ik verkies nog altijd urenlange pret op een dansvloer boven een vegetatief bestaan als gestoeld muurbloempje. Ik had er geen probleem mee dat je mijn danscapriolen weinig kon waarderen maar het was fijn geweest als je dat iets subtieler had getoond. Niet dat ik mijn pret heb laten bederven want ik besloot me niet onzeker te laten maken door je opmerkingen en hoongelach en me gewoon verder te amuseren. Ik vond het vooral zielig voor jou dat jij op die manier je uren op een feest moest slijten want wat had je daar nu eigenlijk zelf aan?

Al bij al heb ik zo nog eens aan den lijve kunnen ondervinden dat ik werkelijk een superlief heb die na bijna zeven jaar lief en leed nog altijd spontaan in de bres springt voor mij. Na zijn korte maar heftige interventie toen Miss Piggy het toch wel wat te bont begon te maken, was het dan ook gedaan met haar pret. Nadien keek ze enkel nog gefrustreerd maar in stilte toe, en dat terwijl haar partner steeds meer toenadering zocht omdat ik 'toch zo'n energieke vamp was' ... Há ! Eat your heart out, Miss Piggy!

Zij droop na een tijdje dan ook af met de staart tussen de benen terwijl wij met ons fijne gezelschap de tent hebben gesloten en moe maar heel voldaan terug naar huis keerden.

Reacties

lies zei…
fantastisch verhaal zeg, wat een overwinning :)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni