Moederdag ...

Lieve mams, wat ben je een schat
Ik zoen je het liefst helemaal plat.
Ik fluister zachtjes in je oor,
jij  bent mijn liefste mammie hoor!
Kus van mij, want met jou
ben ik heel blij!

Zo, dat is duidelijk! De liefde voor het mamadier is groot ...

Daarna stuurde zoonlief me op heuse zoektocht naar mijn moederdagcadeau, met een paar (bijzonder schaarse) wenken in de zin van 'warm' of 'koud'. De oogst bestond uit een leuke zelfgemaakte armband en juwelenhouder.

Dochterlief kon daarop niet achterblijven en pakte uit met haar eerste vingerverftekening. En om de dag nog wat extra verf te geven, heeft ze speciaal tot dan gewacht om niet enkel op het potje te zitten maar er ook daadwerkelijk een persoonlijke bijdrage in te deponeren! Maar liefst drie keer zorgde ze voor een succesvolle potjesgang ...

Kortom, een memorabele moederdag!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...