Uit ...

Het voorbije weekend kregen we maar liefst drie verschillende babysitters over de vloer want mijn liefste en ik hadden plannen ! Dankzij een oppassend buurmeisje, een kleinkinderaanbiddende grootmoeder en een kindvriendelijk nichtje konden we ongestoord en zorgeloos op pad. Vrijdagavond stelde Geert Hoste zijn nieuwe show aan ons voor in de Antwerpse Stadsschouwburg. Geen slecht optreden al vond ik hem nogal braaf geworden. Anderzijds chapeau om een publiek twee uur lang op je eentje en louter verbaal te entertainen. Zaterdagavond hadden we een verjaardagsetentje bij vrienden en ook zondagmiddag konden we de benen weer onder een rijkgevulde tafel schuiven. Kortom, het was geen weegschaalvriendelijk weekend.

Wat me er trouwens aan doet denken dat ik mijn sportieve uitspattingen dringend weer in een hogere versnelling moet brengen. Mijn zumbalessen hou ik meestal wel vol, maar het lopen is teruggebracht naar één keer per week, en soms zelfs nog minder. Na negen uur nog de baan opgaan in wind, regen en donkerte is dan ook weinig aanlokkelijk. Ik ben dus niet goed bezig. En dat terwijl ik nog maar halfweg de weg naar een slankere lijn ben dus er is nog veel werk aan de winkel. Dringend motivators gezocht dus !

Smulzieke zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...