Victorie !

Vorige week liep ik zowaar de volle 5 kilometer uit. Met al mijn onderdelen intact, jawel ! Ik slaagde er zelfs in om de laatste twee minuten nog een stukje te versnellen dus ik heb zowaar reserve. Sindsdien heb ik die verwezenlijking nog twee keer herhaald dus ik ben toch wel een heel klein beetje fier op mezelf.

Ik droom stilaan van een 7 à 8 kilometer loopparcours want dan kan ik een mooi traject langs de Scheldedijk meepakken - als iemand de mp3-reeks van Evi Gruyaert voor de sessie 5-10 kilometer heeft, geeft die maar een gil want ik ben heel erg vragende partij ! Intussen blijf ik die vijf kilometer inoefenen maar dan gaan we ervoor ...

En ook Zumba blijft me bekoren. De ene les is al wat leuker dan de andere maar alleen al voor de opzwepende muziek zou ik blijven gaan ... Al zijn niet alle pasjes even lief voor mijn knieën, heb ik gisteravond ontdekt. Maar dankzij mijn wonderdrankje (elke ochtend 15 ml 'dexsil gewrichten') heb ik die eerste ouderdomskwaaltjes toch redelijk onder controle.

Versnelde zwaai,

Linneke

Reacties

Eva zei…
griep, griep.
bij ons is 't tuberculose!
een mens is nergens nog veilig, zélfs niet in een medische organisatie!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...