Openbare dronkenschap ...

Dochterlief heeft een acuut drankprobleem. Tenminste, daar lijkt het toch op als ze in eendenpas door het huis waggelt. Van de keuken naar de living. Waggel, strompel. Van de living naar de keuken. Strompel, waggel. Hartveroverend onhandig.

Het is nog vreemd om haar in verticale positie door het huis te zien struinen, na al die maanden horizontale bewegingsleer. Plots moet ik mijn blik toch een flinke halve meter hoger richten als ik haar wil aankijken. En dan kruisen onze blikken en tovert ze een hemelsbrede glimlach op haar gezichtje. Kijk, mama, kijk !

En ik kijk. Want woorden voor haar schoonheid en haar fenomenaliteit vind ik al lang niet meer ...

Reacties

lies zei…
Ik smelt daar ook zo van, van de trots op haar gezichtje als ze iets nieuws kan... Ella straalt tegenwoordig als ze een puzzel kan maken.
Eva zei…
Als ik Felix zie rondlopen, dan moet ik altijd aan E.T. denken...Ha!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni