Post-vakantie

Een weekje weer aan de slag. Gek hoe snel de vakantiekriebels naar de achtergrond zijn verdreven. Na amper een dag lijkt het alsof je nooit bent weggeweest. Maar het is wel fijn om terug aan de slag te zijn, in de wetenschap dat ik hier wel een toekomst heb als alles goed gaat.

Wat hebben de vier weken vakantie opgeleverd ?
- 2 kilootjes lichter, nog acht te gaan : helaas gaat het niet meer zo vlot als 'vroeger' ... Maar langzaam gaat ook - zegt de ram zonder geduld ...
- 1 kniepees geruïneerd , nog één te gaan : op kineadvies ben ik toch maar (tijdelijk) gestopt met lopen. Tot mijn immense spijt want ik had echt de smaak te pakken ... Ik hoop volgende week terug te kunnen starten.
- 1 weekendje Centerparcs geboekt voor eind september, ditmaal de Vossemeren, aangezien ze zo vriendelijk waren ons 50 % korting te geven. We laten ons deze keer als echte VIPS behandelen ...
- 1 dochter die een paar tellen kan staan maar veel liever honderd rondjes aan onze handen door tuin en huis banjert en geen bal kan zien liggen zonder er tegen te sjotten. De opvolging van haar voetballende vader lijkt dus verzekerd.
- 1 zoon die bezeten is door verkleden en dus in de voetsporen van zijn mama treedt want ook die was als kind gek op verkleden, optreden, toneel, dans enz. Ik herinner me nog de talloze keren dat mijn moeder zich werkelijk tranen lachte bij mijn imitaties van de familie- en vriendenkring. Helaas is de stand up comedienne in mij een stille dood gestorven ...

Geacteerde zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Ja wat vliegt de tijd voorbij. Vandaag heb ik de mallemolen maar weer eens stilgezet. Gewoon lekker maar eens zien waar je neus heen wil, heerlijk :-)
Ik denk overigens je 'stand up comedienneschap' in je blogjes te herkennen. Je weet het heerlijk op de lachspieren werkend op te schrijven in elk geval ;-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...